צרו איתנו קשר





    חלונות אלומיניום לפי מידה

    כדי לשדרג את ביתכם או את שטח המשרד, חשוב להתקין חלונות אלומיניום לפי מידה. במילים אחרות, וכדי שחלונות אלו יורכבו כראוי בחלל הרלוונטי – אנשי המקצוע של חברת אלורון יסייעו לכם בכך שלב אחר שלב. מעוניינים בחלון אלומיניום עם פתיחת הזזה או עם פתיחת ציר? הזמנת חלון לפי מידה לחדר או לעל חדרי הבית והמשרד?

    צרו עמנו קשר עוד היום, קבעו פגישת ייעוץ ותוכלו לשאול את כל השאלות שלכם. נשמח לעמוד לרשותכם.

    חלונות אלומיניום לפי מידה: להיעזר באנשי מקצוע

    מי מאתנו לא נהנה להתחיל יום חדש עם נוף ירוק והררי? בין אם מדובר במראה פורח ומרשים המופיע בחלונות הבית או שמא מדובר בקרני השמש החמימות החודרות דרך חלון המשרד – אין ספק שהרכבתם של חלונות אלומיניום עמידים, חזקים ומעוצבים ישרתו אותנו נאמנה לאורך שנים רבות. כמו כן, חלונות אלו אף ייצרו מראה אסתטי מרהיב ביופיו. בבואכם לבחור את החלונות המתאימים לסוג הנכס ואופיו, חשוב לפעול בהתאם למספר צעדים עיקריים.

    צעדים אלו כוללים, בין היתר, את סוג החלון. כלומר, יהיה עליכם לקבוע האם תרצו חלון בעל פתיחת הזזה, עם פתיחת ציר או סוג אחר של חלון. כמו כן, חשוב לא פחות לקחת את מידות החלונות. כך, תוכלו לוודא כי אופן הרכבתם יתבצע על הצד הטוב ביותר. במילים אחרות, ובהתאם לגודל החלון, מיקום מנגנון ההרמה שלו ועוד – כך ניתן יהיה למדוד את החלון כראוי.

    כדי שחלונות אלו יותקנו כראוי, חשוב ביותר לפנות אל החברה המקצועית והמנוסה ביותר. החל מההכשרה, הניסיון והרקע – אנשי מקצוע אלו ישתפו אתכם פעולה על הצד הטוב ביותר.חלונות אלומיניום לפי מידה

    הזמנת חלון לפי מידה ובהתאמה אישית 

    אז, איך בוחרים חלונות אלומיניום? מתחילים לדמיין את החלון שלכם, איזו מסגרת תהיה לו, מה תרצו שהוא יעניק לחלל, איך הוא יראה, האם הפתיחה שלנו תהיה הזזה, או פתיחה עליונית, חלון שנפתח לתוך הבית, או החוצה לו?

    ואם כבר בחרנו את הסגירה, ואת האיכות, איזה חלון נבחר? האם זה יהיה פרופיל בלגי 1700 או שמא 9400 נוף, שמעניק לחלל ומחוצה לו הרגשה של אינטימיות משחררת, של פרטיות, האם אלו יהיו חלונות מינימל שמעניקים לחלל החיצוני את מלוא תשומת הלב, ומעניקים לחלל הפנימי הרגשה שאתם בחוץ, שותים קפה ובוהים בנוף המרגיע?

    כאשר אתם פונים אל חברת אלורון, צוות העובדים המנוסה שלה ייקח את המידות המדויקות ביותר, ייצר וירכיב את החלונות מאלומיניום. כך, תוכלו ליהנות מהנוף המופיע בחוץ – ללא כל בעיה. כמו כן, אנו מעניקים שירות מקצועי, מהיר ואיכותי למגוון רחב של לקוחות – עסקיים ופרטיים כאחד.

    חברת אלורון אלומיניום בע״מ מייצרת מוצרי אלומיניום לפי מידה ורצון הלקוח. חלון הוא אחד החלקים החשובים ביותר בבית. בנוסף לאלמנט האסתטי שהם מספקים, חלונות אלומיניום לפי מידה יוצרים תחושה של מרחב ומספקים משב אויר ואור לבית. חלונות אלומיניום ניתן למצוא במגוון רחב של עיצובים, גוונים, צבעים וכמובן מידות.

    מתי בוחרים חלונות אלומיניום לפי מידה?

    קיימים פרופילים שונים לחלונות אלומיניום הכוללים:

    • פרופיל בלגי – פרופיל המוכר בגלל עיצובו המרהיב אשר נותן תחושת ביתיות וחמימות.
    • פרופיל רגיל – פרופיל האלומיניום הסטנדרטי המוכר לרבים.
    • פרופיל משולב – פרופיל המשלב בין עץ לאלומיניום. מתאים למי שרוצה לעצב את ביתו בסגנון כפרי.

    מאחר וקיימים סוגים שונים של פרופילים דבר ראשון שצריך לעשות הוא להחליט איזה פרופיל מתאים לנו גם מבחינת עיצוב וגם מבחינת תקציב. היתרונות בהתקנת חלונות אלומיניום רבים. האלומיניום הוא חומר קל משקל, עמיד מאוד וניתן לעצב אותו בקלות רבה, הוא גם קל לתחזוקה וניקיון, הוא אינו מתחמצן ועל כן לא הופך לחלודה, אורך חייו הוא ארוך מאוד מאחר והוא אינו מתייבש ונסדק כמו מוצרי פלסטיק ועץ. מאחר ומדובר בחומר הקל מאוד לשימוש ועיצוב, יצרני חלונות אלומיניום מייצרים חלונות עם המידות הרצויות ללא כל קושי. כל פתח יכול לקבל את העיצוב והצורה המתאימה לו במגוון רחב של צבעים ועיצובים וכל זה לפי בחירתכם.

    לצורך הזמנת החלונות יש לבחור חברה אמינה המתמחה בייצור והתקנה של מוצרי אלומיניום ובכללם חלונות. כדאי לבצע חיפוש ראשוני באתרי האינטרנט ולאחר התרשמות ראשונית, מומלץ לבקר באולמות התצוגה השונים של החברות הרלוונטיות בכדי להתרשם מהעיצובים, הגוונים וכמובן איכות המוצרים.

    היכן ניתן למצוא חלונות אלומיניום?

    חלונות אלומיניום לפי מידה ניתן לרכוש מחברת אלורון אלומיניום בע״מ. אנחנו מספקים מוצרי אלומיניום לפי העיצוב והמידה המתאימים ללקוח ולכל מקום שיחפוץ בו. חברת אלורון עובדת רק עם היצרנים המובילים ומספקת סחורה ברמת גימור גבוהה ביותר. מלאו פרטים ומומחה אלומיניום של אלורון יצור עמכם קשר בהקדם.

    למה לבחור בנו?

    עד 5 שנות אחריות
    אספקה מהירה
    עובדים בכל הארץ
    תכנון מוקפד
    אלורון- חלונות אלומיניום | מוצרי זכוכית

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    • מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר! – פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה.
    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט

    תפריט נגישות