צרו איתנו קשר





    עבודות אלומיניום לבניין

    עבודות אלומיניום לבניין כוללות, בין היתר, את התקנתן של דלתות, חלונות והמסגרות שלהן, תריסים, פרגולות, כמו גם את הרכבתן של תיבות דואר לצד משימות רבות אחרות. אם גם אתם מעוניינים לשדרג את המבנה בו אתם גרים, אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת אלורון.

    צוות עובדי החברה מתמחים בתכנון, פיתוח והרכבתם של מגוון מוצרים מאלומיניום. וזאת, תוך מתן שירות אדיב, מקצועי, זריז ומומלץ. כמו כן, אנו משתפים פעולה עם קהל לקוחות מגוון הכולל, למשל, חברות בנייה ורשויות מקומיות. אתם מוזמנים להתרשם לטובה מאתר האינטרנט שלנו, ליצור עמנו קשר ולקבוע פגישת ייעוץ בהקדם.

    עבודות אלומיניום לבניין: סוגי עבודות שוניםעבודות אלומיניום לבניין

    בין אם מדובר בבניין מגורים או משרדים, כדי לשדרג את החזות שלו אנו ממליצים על עבודות אלומיניום מתקדמות. אילו אפשרויות עומדות בפניכם?

    • חלונות אלומיניום – כל בית צריך חלון. כך, נוכל ליהנות מהעולם שבחוץ. עם זאת, וכדי שחלונות אלו ילוו אותנו לאורך שנים רבות, מומלץ לתכנן ולהתקין אותם כראוי. תהליך זה כולל, בין היתר, את בחירת סוג החלון, המדידות שלו ועוד. כמו כן, נדגיש כי חלונות עשויים מאלומיניום הם הבחירה הנכונה. וזאת, בשל העובדה שאלומיניום הינו חומר גלם עמיד בפני תנאי מזג האוויר השונים והוא אף נחשב כחומר אטום ומבודד. מעבר לכך, הוא איננו יקר. לכן, לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד מבקשים להרכיב חלונות אלו בבניין בו הם גרים או עובדים.
    • פרגולות אלומיניום – מחפשים אחר פתרונות הצללה במרפסת הבית? מעוניינים לעצב פינה נעימה עבור עובדי החברה? בזכות פרגולות עשויות אלומיניום תוכלו לענות על דרישות אלו – על הצד הטוב ביותר. בעת תכנון הפרגולה, תוכלו לעצב אותה כראוי כך שתשתלב היטב עם המבנה. כלומר, בין אם אתם מעוניינים להתקין אותה על מרפסת הבניין או שמא בצמוד אליו, חשוב להקדיש מחשבה לאורך תהליך העבודה.

     

    לבצע את העבודה כראוי – עם המומחים של אלורון

    כדי לבצע את עבודות האלומיניום לבניין באופן המדויק ביותר, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת אלורון. חברה זו מתמחה במגוון רחב של עבודות אלומיניום ומשרתת נאמנה את קהל לקוחותיה. זאת, על ידי תכנון מדוקדק של כל פרויקט, מענה זריז ועבודה בפריסה ארצית.

    במידה ואתם צריכים לבצע עבודות אלומיניום לבניין צרו קשר עם חברת אלורון אלומיניום בע״מ. הבניה בישראל השתנתה ללא היכר בעשורים האחרונים. מערכות האלומיניום והזכוכית החלו לתפוס מקום נכבד וחשוב במבנים המודרניים והחליפו את השימוש בברזל שהיה עד אז ברירת המחדל של הקבלים בארץ. השינוי נעשה בזכות התכונות של מתכת האלומיניום.

    מספר עובדות חשובות על עבודות אלומיניום לבניין

    • אלומיניום משמש כיום לבנייה של מגוון רחב של מוצרים. הוא מצטיין בתכונות כגון איטום ובידוד אקוסטי וניתן לייצר באמצעותו מוצרים כגון פרגולות, מרפסות שמש, סככות, חלונות, גדרות, דלתות ועוד.
    • הקלות שבשימוש באלומיניום היא זאת שהופכת אותו לפופולרי במיוחד, זאת בשילוב עם המחיר הנמוך יחסית של אותה מתכת ייחודית. קבלנים כיום משתמשים בחומר זה להקמת פרויקטים של בנייה קלה, אשר הופכת אף היא לפופולרית במיוחד.
    • בנוסף לבנייה ושימוש באלומיניום למבנים נוצרה גם מגמה של שימוש באלומיניום לחיפוי מבנים.
    • למרות שמדובר בחומר קל לבניה, יש צורך כמו בכל בניה עם חומרים אחרים, לשמור על תקני בטיחות מחמירים. עבודות האלומיניום צריכות להתבצע רק על ידי אנשים בעלי ניסיון ורישיון בתחום. הפרויקטים הקלים לכאורה עלולים להיות גם הבעייתיים ביותר.
    • בכל פרויקט, ולו הקטן ביותר יש לוודא כי אתם עוסקים עם בעל מקצוע איכותי ומנוסה אשר ידע כיצד להשתמש בחומר גלם זה ולהפיק ממנו את המיטב באופן בטיחותי ומקצועי.
    • נכון להיום, לא קיים מחירון אחיד ומחייב עבור עבודות אלומיניום ולכן מנעד המחירים הוא רחב לאותה העבודה. זוהי הסיבה שבגללה צריך לפנות למספר בעלי מקצוע. על פי הצעות המחיר ניתן להשוות בין העבודות ולהשתמש בהם לצורך התמקחות על המחיר. למרות זאת זכרו, מחירים נמוכים עלולים להעיד על חובבנות או שימוש בחומרים בלתי תקניים שאינם איכותיים.

    היכן ניתן למצוא בעל מקצוע המתמחה בעבודות אלומיניום?

    חברת אלורון אלומיניום בע״מ היא חברה מנוסה בעבודות אלומיניום לבניין. חברת אלורון מתמחה במגוון רחב של עבודות אלומיניום המתאימות למגוון של פרויקטים. אנחנו עובדים עם הטובים ביותר ומתחייבים לעבודה באיכות ובגימור גבוהים במיוחד. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    למה לבחור בנו?

    עד 5 שנות אחריות
    אספקה מהירה
    עובדים בכל הארץ
    תכנון מוקפד
    אלורון- חלונות אלומיניום | מוצרי זכוכית

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    • מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר! – פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה.
    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט