צרו איתנו קשר





    תריסי אלומיניום ידניים

    תריסי אלומיניום

    תריסי אלומיניום הם מוצר מבוקש ופתרון אידיאלי להצללה איכותית עבורכם בתוך חלל הבית או חלל המשרד בו אתם נמצאים. תוכלו למצוא תריסים חשמליים או תריסים ידניים מאלומיניום לצד ארגזי תריס ולבחור את מה שהכי מתאים לכם.

    תריס אלומיניום מחיר ומידע נוסף עבורכם!

    מחירים של תריסי אלומיניום לגלילה משתנים בהתאם לסוגים של התריס וכן בהתאם לשיקולי החברה לתמחור מוצריה ותלוי כמותית ובמטר רבוע. אם אתם מחפשים פתרונות הצללה איכותיים אז נוכל להמליץ על הפתרון של תריס אלומיניום היציב לאורך זמן, ואפקטיבי למשרד או לבית שלכם.

    קיימים בשוק תריסי גלילה מגוונים מאלומיניום, ואחד הנפוצים ביותר הוא תריס גלילה אלומיניום מוקצף, המעניק בידוד אפקטיבי יותר ומהווה פתרון הצללה מושלם כמט לכל מבנה עסקי או פרטי, לחנויות, למשרדים, לבתים פרטיים או למבנים מסחריים, ברחבי הארץ.

    תריסי אלומיניום וסוגים נלווים

    תריסי גלילה הפכו לטרנד מבוקש בשנים האחרונות, ואכן בתחום זה ניתן לראות תריסי גלילה ידניים, תריסי אור או תריסים חשמליים מסוגים שונים לקהל הצרכנים הרחב. אחת האופציות היא להתקין תריס אור.

    למשל תריס אור קליל מחיר שלו יכול להשתנות בהתאם להעדפות ושיקולי המוכר. אחת ההעדפות של לקוחות רבים היא שימוש בתריס אור חשמלי, בשל נוחות השימוש, לעומת תריס גלילה ידני.

    אחד המוצרים המבוקשים הוא תריס אלומיניום מוקצף, חשמלי או ידני לבחירתכם, במילוי של קצף והם מעניקים בידוד איכותי לאורך זמן וכן הם קלים מבחינת משקלם.

    תריסי אלומיניום מוקצפים מבוקשים במיוחד בבתים, בבנייני מסחר, במשרדים, מחסנים וכדומה.

    אלורון קבלן אלומיניום וזכוכית מקצועי

    אם אתם תוהים אודות תריס אלומיניום מוקצף או תריס אלומיניום מחיר וסוגים של תריסי גלילה שונים, נוכל להמליץ לכם להתייעץ עם המומחים שלנו בתחום, בחברת אלורון אנו מתמחים בפתרונות הצללה ואלומיניום על כל סוגיהם כולל פרגולות אלומיניום.

    תוכלו להתייעץ ולקבל שירות איכותי מנציגי החברה הנ”ל למענה מדויק ויעיל עבורכם. חשוב ביותר לפנות אך ורק אל המקצועיים ביותר כדי שלא תתאכזבו מהשירות שתקבלו, ותצאו מרוצים מהתוצאה הסופית.

    תריסי גלילה בהצללה מעוצבת

    השמש בישראל חזקה מאוד, אנחנו מרגישים את זה בכל עונות השנה. תריסים על החלונות הם פריט חובה בכל בית, אבל זה לא אומר שהם חייבים להיות פשוטים.

    תריסי גלילה הם פתרון מצוין להצללה פשוטה, למי שלא מעוניין בווילונות או כל עזרי הצללה אחרים. הם עובדים על מנגנון פשוט להפעלה של גלגול ופרישת התריסים באמצעות רצועה בתריסי גלילה ידניים או מתג חשמלי בתריסים חשמליים. תריסי גלילה לרוב עשויים מאלומיניום.

    סוגי תריסי גלילה

    כאמור, יש שני סוגים עיקריים של תריסים וחלונות אלומיניום עם גלילה.תריסי אור, תריסים ידניים ותריסים חשמליים.

    תריסי גלילה ידניים

    תריסי הגלילה הקלאסיים שפעם היה ניתן לראות כמעט בכל בית, היום משתמשים בהם הרבה פחות עם המעבר לתריסים חשמליים.

    כיום, תריסי גלילה ידניים נחשבים יותר כמשתייכים לעיצוב רטרו, אבל למעשה הם פונקציונאליים מאוד ועמידים לאורך שנים.

    מבחינת ההזזה הידנית אין הרבה הבדל בינם לבין תריסי הזזה הרגילים והפשוטים שאפשר למצוא במרבית הדירות.

    פעולת ההזזה היא פשוטה ביותר וכוללת משיכה של רצועת ההזזה כשאפשר לבחור בין סגירה כוללת של התריס לבין סגירה חלקית. בנוסף, התקנת תריסי גלילה ידניים היא פשוטה יחסית ומחירם נוח.

    תריסי גלילה חשמליים – תריס חשמל פנימי או תריס חשמל חיצוני, הם אלמנטים שרואים יותר ויותר בבתים חדשים שנבנים כיום. תריסי הגלילה החשמליים הם בעלי מראה עיצובי יוקרתי, קלים לתפעול ולא דורשים שום פעולה ידנית – מלבד לחיצה על כפתור.

    מתאימים למי שלא מעוניין להתעסק עם גלילה ידנית של התריסים וקיימים במגוון צבעים ודוגמאות שיתאימו לכל עיצוב פנימי או חיצוני. עם זאת, מחיר תריס חשמלי חיצוני או פנימי הוא גבוה יותר מתריס גלילה ידני.

    תריסי אור

    מדובר בפיתוח חדשני של תריס הגלילה החשמלי. תריסי אור מעוצבים כך שתהיה שליטה רבה יותר בכמות אור השמש הנכנסת לתוך הבית.

    לתריס האור יש כמה מצבי ביניים שמאפשרים לשלוט במידת כניסת האור והאוויר וכל זה באמצעות הפעלה חשמלית.

    תריס האור יכול גם לשמש כתריס חיצוני ולהגן על הדלתות והחלונות מפני פריצות. מחיר תריס האור מעט גבוה יותר בדומה לתריסי גלילה חשמליים.

    אם אתם מחפשים תריסי גלילה או תריסי אור לבית או לעסק, יש מגוון רחב לבחירה, אם אתם רוצים תריסי גלילה לבית בהפעלה חשמלית או ידנית.

    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט

    תפריט נגישות