צרו איתנו קשר





    תריסים וחלונות אלומיניום, שילוב נהדר של יופי ואיכות

    בחברת אלורון, אנו מתמחים באספקת מוצרי אלומיניום איכותיים שמשדרגים בתים, דירות ועסקים.

    היתרונות של תריסים וחלונות אלומיניום

    תריסים וחלונות שמיוצרים מאלומיניום מקנים מגוון יתרונות.

    •  ראשית, האלומיניום הוא חומר קל משקל אך חזק. מאפשר יצירת מסגרות דקות ואלגנטיות שמגדילות את שטח הזגוגית ומקנות נוף פתוח ויפה מבחוץ.
    • אלומיניום הוא חומר עמיד במיוחד בפני קורוזיה ותנאי מזג אוויר חמים. כלומר מקבלים אורך חיים ארוך ותחזוקה מינימלית.
    • יתרון נוסף משמעותי הוא היעילות האנרגטית. חלונות קליל, למשל, מביאים עימם בידוד תרמי מעולה, כלומר שמירה על טמפרטורה נעימה בבית.
    • בנוסף, האלומיניום הוא חומר ידידותי לסביבה, היות שהוא ניתן למיחזור.

    עיצוב ואפשרויות התאמה והתקנה

    תריסים וחלונות מאלומיניום מציעים גמישות רבה בעיצוב. ניתן לבחור מגוון של צבעים וסגנונות גימור, למשל גוונים מטאליים או צבעים עזים ומרהיבים. תוכלו לבחור דגמים לפי התאמה לכל סגנון אדריכלי ביתי, מהמודרני ביותר ועד לכפרי או האירופאי. תריסי אלומיניום מחיר סביר הוא יתרון נוסף שאנו גאים בו. למרות האיכות הגבוהה, אנו מקפידים לשמור על מחירים הוגנים.

    כל זאת תוך כדי מגוון אפשרויות לרשותכם, למשל תריסים חשמליים, תריסים ונציאניים ותריסי גלילה. כל אחד מהסגנונות הללו מביא יתרונות ייחודיים משלו. אגב, מתקין חלונות אלומיניום מקצועי מטעמנו דואג שכל מוצר יותקן בצורה מיטבית. אנו מקפידים על הכשרה של צוותי ההתקנה, כדי להבטיח שהם מספקים לכם תמורה מלאה. לאחר ההתקנה, תוכלו בעתיד להזמין גם תמיכה טכנית, שירותי תחזוקה ועוד.

    חדשנות בלי פשרות

    אנו גאים להיות בחזית החדשנות בתחום של תריסים וחלונות אלומיניום. אנו משלבים פתרונות כגון תריסים חשמליים הניתנים לשליטה עם שלט או אפליקציה. בנוסף, אנו מתמקדים בפיתוח פתרונות נוספים. למשל חלונות עץ אלומיניום שמשלבים את החמימות הכפרית והאסתטיקה של העץ עם העמידות של האלומיניום.

    לסיכום, תריסים וחלונות אלומיניום הם השקעה חכמה. הם משלבים יופי, פונקציונליות, ובידוד בחבילה אחת. לרשותכם מגוון רחב של אפשרויות ופתרונות וכמובן שירות מכל הלב.

    תריסי אור חשמליים עם ארגזים נסתרים

    למה לבחור בנו?

    עד 5 שנות אחריות
    אספקה מהירה
    עובדים בכל הארץ
    תכנון מוקפד
    אלורון- חלונות אלומיניום | מוצרי זכוכית

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    • מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר! – פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה.
    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט

    תפריט נגישות