צרו איתנו קשר





    תריס אור חשמלי

    בזכות תריס אור חשמלי איכותי תוכלו לשלוט בקלות בכמות האור הנכנסת למבנה. גרים בבית פרטי? או שמא אתם עובדים בבניין משרדים גבוה? כך או כך, כדי לשפר את איכות חייכם, אנו נמליץ לכם לפנות אל חברת אלורון. חברה זו מתמחה במגוון רחב של עבודות אלומיניום: החל מייצור והתקנה של תריסים, חלונות, דלתות ועוד – אנו נשמח לעמוד לרשותכם. מעבר לכך, צוות העובדים המיומן שלנו פועל ברחבי הארץ – מצפון ועד דרום. וזאת, כדי להבטיח שירות מהיר, יעיל ואיכותי לקהל הלקוחות המרשים שלנו.

    תריס אור חשמלי: החשיבות הרבה של מוצר זה

    במדינות חמות ושטופות שמש כמו ישראל, תריסים הם ללא ספק מוצר הכרחי וחשוב ביותר. כך, ניתן יהיה לשלוט בכמויות האור הנכנסות לביתנו או לחלל העבודה שלנו. כלומר, כדי שקרני השמש לא יסנוורו אותנו כאשר אנו חולפים במסדרון או יחממו את החדרים יתר על המידה, חשוב למצוא את הפתרונות המתקדמים ביותר לכך. אחד הפתרונות המומלצים הם תריסי אור חשמליים. למה הכוונה? בניגוד לסוגי תריסים אחרים, תריס האור החשמלי מאפשר מרווח מרשים בין כל שלב ושלב. בהתאם לכך, אתם שולטים באופן הוויסות של האור הנכנס.

    לצד כל זאת, חשוב להדגיש כי תריס מאפשר שליטה בכניסת האוויר הנכנס לחדר. כלומר, במקום לפתוח לחלוטין את התריסים או את החלונות, יש באפשרותכם ליהנות ממשב רוח מרענן – מבלי להתאמץ. כמו כן, תריס זה הינו מבודד גם מבחינה אקוסטית וגם מבחינה תרמית. מעבר לכך, נדגיש כי בזכות תריס זה ניתן לשמור על פרטיות רבה. וזאת, בשל העובדה שהוא איננו מאפשר מבט ישיר לתוך הבית או המשרד.

    תריס אור חשמלי

    איכות חיינו נמדדת בהתאם לפרמטרים שונים, כאשר שליטה בכמות השמש הנכנסת לנכס היא אחת מהן. אם גם אתם מעוניינים להתקין תריס אור חשמלי, אתם מוזמנים לפנות אל חברת אלורון. אנו מתמחים בפתרונות אלומיניום מתקדמים ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. כל שנותר לכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר ולקבוע פגישת ייעוץ. אנו נדאג לכל היתר.

    חברת אלורון אלומיניום בע״מ עוסקת בייצור תריסים הכוללים גם תריס אור חשמלי. תריסים חשמליים הם התריסים המועדפים היום להתקנה בדירות ובבתים. תריסים חשמליים נחשבים נוחים, בטוחים, חזקים ואמינים, עמידים לאורך זמן, ומשתלבים בצורה הטובה ביותר עם כל עיצוב ולכן הם הפכו לבחירה הראשונה בכל בית.

    כמה עובדות מעניינות אודות תריס אור חשמלי?

    • תריס אור חשמלי הוא למעשה תריס גלילה חשמלי המיוצר מאלומיניום מלא או מוקצף. תריסים אילו חזקים, עמידים ובעלי אורך חיים ממושך.
    • לתריסים אלו שלושה מצבים: פתוח, סגור ומצב ביניים. מצב הביניים מאפשר יצירת מרווח בין שלבי התריס ובכך מאפשר כניסת אויר ואור לבית או למשרד מבלי לחשוף את הבית והנמצאים בו לעיניים מבחוץ ולפגום בפרטיות.
    • יתרונות נוספים של תריסי אור כוללים: תפעול קל ונוח, איטום אקוסטי ותרמי, התאמה לכל סוגי הפתחים כולל גדולים, ניתן לשילוב עם מערכת חכמה, שלט רחוק וחיישני אויר, חום, רוח ומים, וניקוי ותחזוקה קלים. את המרווחים ניתן לווסת על פי הצורך.
    • בנוסף להיותם פתרון פרקטי להצללת הבית, תריסי האור מהווים גם פריטי עיצוב ואסתטיקה המשתלבים בחלל ותורמים לחזות הבית. ניתן להזמין את התריסים הללו במגוון צבעים וכל זאת על פי בחירתכם וסגנון העיצוב שאתם אוהבים. לרוב, אין צורך בהתקנת וילונות, מאחר והם מספקים הצללה מושלמת ומשתנה על פי רצונכם.
    • חשוב ביותר לבדוק שהתריס מקנה ביטחון לכם ולמשפחתכם. אחרי הכל זה התפקיד העיקרי שלו. אחד הפיתוחים האחרונים בתחום הבטיחות היא התקנת ניצרה על התריס החשמלי. כאשר התריס סגור עד הסוף הנצרה ננעלת באופן אוטומטי ומונעת את הרמת התריס מבחוץ. ברגע שמרימים את התריס הנצרה משתחררת באופן אוטומטי. התקנת ניצרה מקשה על פורצים לפרוץ את התריס ולהיכנס הביתה.

    היכן רוכשים תריסי אור חשמליים?

    תריס אור חשמלי מומלץ לקנות דרך חברת אלורון אלומיניום בע״מ. חברת אלורון מייצרת מוצרי אלומיניום בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומבטיחים לכם אחריות מלאה למשך עד חמש שנים מיום ההתקנה ובהתאם לסוג המוצר. צרו עמנו קשר עוד היום לצורך תכנון המוצר וקבלת הצעת מחיר.

    למה לבחור בנו?

    עד 5 שנות אחריות
    אספקה מהירה
    עובדים בכל הארץ
    תכנון מוקפד
    אלורון- חלונות אלומיניום | מוצרי זכוכית

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    • מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר! – פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה.
    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט

    תפריט נגישות