צרו איתנו קשר





    תריס גלילה חשמלי

    תריס גלילה חשמלי הינו הבחירה הנפוצה והפופולרית בארץ – ואין זו הפתעה. החל מלחיצה אחת פשוטה, שליטה בכמות האור לצד יתרונות רבים אחרים, אם גם אתם מעוניינים להתקין תריסים אלו אצלכם בעבודה או בבית, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת אלורון. אנו מציעים מגוון עבודות אלומיניום איכותיות, מתקדמות ומרשימות.

    כלומר, לצד ייצור תריסי גלילה חשמליים והרכבתם, אנו אף מתכננים ומייצרים חלונות ודלתות אלומיניום. מוזמנים ליצור עמנו קשר ולקבוע פגישת ייעוץ.

    תריס גלילה חשמלי: מידע חשוב

    כאשר אנו מתכננים את בית חלומותינו, אנו נשים את הדגש על מגוון רחב של היבטים: החל מעיצוב החדרים, הריהוט שלהם לצד משטח שיש ועוד – אין ספק שיצירת מרחב אישי נעים ומזמין הינה משימה מורכבת.

    לצד פעולות חשובות אלו, מומלץ לקחת בחשבון גם את הפרט הבא: בחירת התריסים האיכותיים ביותר. רבים מאתנו לוקחים זאת כמובן מאליו, אך השמש החזקה בארץ לעתים קרובות יכולה לשבש את שגרת יומנו. בשל כך, וכדי לשלוט כראוי בכמות האור הנכנס, מומלץ להתקין תריסי גלילה חשמליים.

    בניגוד לסוגי תריסים אחרים הקיימים כיום בשוק, תריס גלילה חשמלי מחזיק במגוון יתרונות משמעותי. כמו מה למשל? ראשית כל, ניתן לתפעל אותו בפשטות וללא מאמץ. וזאת, בזכות המנוע החשמלי שלו. מעבר לכך, ובמידה ואתם מעוניינים להתקין תריס זה – אין חובה לפרק את אלו הקודמים. למעשה, ניתן לשדרג את הקיימים לכדי תריסים חשמליים.

    כמו כן, ובבואכם לשתף פעולה עם חברת Aluron, אתם יכולים להיות רגועים כי אתם מקבלים מוצר עמיד וחזק אשר ילווה אתכם עוד שנים רבות. וזאת, בשל ההתמחות שלנו בעבודות אלומיניום באופן המקצועי ביותר.
    תריסי גלילה חשמליים למכירה

    תריס גלילה חשמלי – להתאים את המוצר לדרישות הלקוח

    לאחר התקנתם של תריסי הגלילה החשמליים, חשוב לתחזק אותם כראוי. כך, תוכלו ליהנות ממוצר זו למשך תקופה ארוכה. אם אתם מתעניינים בתריסים אלו, אתם מוזמנים לפנות אל חברת Aluron. חברה זו הינה מקצועית ומנוסה. כמו כן, היא משתפת פעולה בקביעות עם היצרנים המובילים בתחום וממשיכה לחדש את מוצריה כך שיעמדו בדרישות הלקוח.

    חברת אלורון אלומיניום בע״מ מייצרת ומשווקת מגוון תריסים הכוללים תריס גלילה חשמלי. תריס גלילה חשמלי הוא התריס הפופולרי ביותר כיום וניתן למצוא אותו כמעט בכל בית. לתריס זה יתרונות רבים ואחד מהם הוא הפתיחה והסגירה שלו, הנעשים בדרך פשוטה וקלה באופן חשמלי.

    אילו סוגים של תריס גלילה חשמלי קיימים?

    תריס הגלילה החשמלי הוא תריס גלילה עם מנגנון הורדה והעלאת חשמלי לתריס במקום המנגנון הידני. תריס הגלילה החשמלי נחלק למספר סוגים:

    • תריסים משלבי פלסטיק (PVC) – מתאימים לרוחב פתח של עד 130 ס״מ. הגוונים של תריסי הפלסטיק הם לבן או קרם בהיר בלבד. שלבי הפלסטיק מבודדים טרמית.
    • תריס אלומיניום מוקצף הנפוצים ביותר. משלבים אלומיניום עם פוליאוריטן מוקצף בתוכם. מתאימים לרוחב פתח של עד 3 מטר. חוזק השלבים נובע ממעטה פח האלומיניום המכופף, צורת השלב ומילוי הפוליאוריטן המוקצף. שלבי האלומיניום אינם מבודדים תרמית. מגיעים במגוון צבעים.
    • תריס גלילה משוך – מדובר בפרופיל אלומיניום וחוזקו נובע מעובי הדופן וצורת השלב. תריס זה מתאים לפתחים רחבים. תריס אילו מגיע במגוון אופנים כגון שלב תריס אור ותריס גלילה רפפה המשלב רפפות אופקיות בנוסף לגלילה הרגילה. מכיוון שמדובר בפרופיל אלומיניום לכל דבר ניתן לצבוע אותו בכל צבע. תריס זה אינו מבודד תרמית.

    בחירת המנוע החשמלי לתריס דורש ידע על המומנט הדרוש לצורך הרמת התריס. מומנט זה נגזר מגודל התריס וקוטר המוט העליון עליו מתגלגל התריס. ליצרן המנוע תפקיד חשוב מאחר והמנוע צריך לפעול לאורך שנים. ניתן לברר על היצרנים והמנועים במכון התקנים הישראלי אשר מבצע בדיקות למנועים הללו.

    אישור על תפקוד המנוע אומר תפקוד תקין ב-5000 מחזורי תפעול. קיימים גם מנועים חשמליים המכילים בתוכם מנגנון ידני הנקרא מנואלה. מנועים אלו מאפשרים הרמה והורדה במקרים של הפסקת חשמל או לשומרי שבת.

    היכן ניתן לרכוש תריסי גלילה חשמליים?

    תריס גלילה חשמלי מומלץ בחום לרכוש מאלורון אלומיניום בע״מ. חברתנו מתמחה בייצור תריסים שונים ויודעת להציע את הטוב ביותר לקהל לקוחותיה. צרו קשר היום לצורך ייעוץ והכוונה.

    מחפשים בגוגל את הביטוי: תריס גלילה חשמלי מחיר? רבים, כיום, מתעניינים בפתרון פרקטי ועיצובי זה – ואין זו הפתעה. החל משימוש נוח, מגוון צבעים לצד מנוע חשמלי חזק ועמיד – מדובר במוצר מומלץ אותו ניתן להתקין בכל דירה, בית ומשרד. אם גם אתם מעוניינים להתקין מוצר זה אצלכם, אתם מוזמנים לפנות אל חברת אלורון.

    עובדי חברה זו ישמחו לייעץ לכם לגבי תריסים אלו, כמו גם להסביר על הגורמים השונים המשפיעים על המחיר שלהם. למה אתם מחכים? כדי ליהנות מתריסים אלו צרו עמנו קשר עוד היום!

    תריס גלילה חשמלי מחיר: גורמים שונים

    כל אחד מאתנו נהנה מאור השמש: בזכות הקרניים שלה, אנו מצליחים לקרוא ספרים, לצפות בטלוויזיה, לכתוב מסמכים במחשב לצד פעולות רבות אחרות. עם זאת, ישנן שעות ביום במהלכן קרני השמש הופכות לחזקות במיוחד. עקב כך, שגרת יומנו משתבשת ואנו נאלצים לעצור למספר דקות. עם זאת, כדי שנוכל להמשיך בשגרת יומנו, חשוב ביותר להתקין תריסים איכותיים. מתלבטים איזה סוג תריסים לבחור? אנו ממליצים על תריסי גלילה חשמליים.

    תריס חשמלי מחיר ישתנה תמיד בהתאם למידה, הצרכים, החומרים מהם הוא עשוי וכמובן שטחו לכן אם נתמחר תריס חשמלי מחיר למטר נקבל תמונה מדוייקת.

    בבואכם להתעניין בתריסי גלילה חשמליים באו נתמקד בגורמים משפיעים על מחיר התריסים הללו:

    • ראשית כל, נדגיש כי משקל התריסים נושא חשיבות רבה במחיר הסופי. כלומר, בין אם מדובר ב-10 ק”ג או שמא מדובר ב-60 ק”ג או יותר, יהיה לכך השפעה על התשלום.
    • האם לתריס החשמלי ישנו ארגז פנימי או חיצוני? לרוב, התקנת תריס חשמלי עם ארגז חיצוני נחשב בתור הסטנדרט. עם זאת, אילו מבניכם המעוניינים בארגז פנימי שיתלווה אל התריס החשמלי יצטרכו לשלם בהתאם.

    תריס גלילה חשמלי מחיר למטר

    תריס גלילה חשמלי מחיר בעבודה מקצועית בפריסה ארצית

    אכן, ישנם גורמים שונים המשפיעים על תמחור התקנתם של תריסי גלילה חשמליים. עם זאת, בזכות העובדים המקצועיים של חברת Aluron משימה זו תתבצע כהלכה.

    במקביל לכך, נציין כי אנו עובדים בפריסה ארצית, מבצעים כל פרויקט תוך תכנון מדוקדק ומעניקים אחריות בת 5 שנים מיום ההתקנה. אתם מוזמנים לבקר באתר האינטרנט שלנו, להתרשם משירותינו וליצור עמנו קשר.

    חברת אלורון אלומיניום בע״מ מתחייבת לספק תריס גלילה חשמלי מחיר הוגן. במדינה עתירת שמש כמדינת ישראל, שימוש בתריס איכותי הוא בגדר חובה. התריס עוזר לווסת את כמות האור הנכנס אל החדר. תריסי גלילה חשמליים הם פתרון חכם הנותן מגוון אפשרויות לוויסות האור והאוויר הנכנסים לבית או למשרד.

    היכן ניתן לרכוש תריס גלילה חשמלי במחיר טוב?

    תריסי גלילה חשמליים הם תריסים שרובנו מכירים. ניתן למצוא אותם במרבית החלונות כיום. התריס מבוסס על מוט גלילה מרכזי המותקן בנישה ייעודית מעל החלון.

    בקצה המוט קיימת גלגלת, עליה מלבישים רצועה שיוצאת כלפי מטה ומאפשרת לנו לסובב את מוט הגלילה לשני הכיוונים. בתריס חשמלי אין צורך בגלגלת ובמקומה מותקן מנוע חשמלי המוצמד לקיר המבנה מול הגליל המשמש לגלילת התריס. הפעלת התריס מבוצעת בעזרת מתג הפעלה חשמלי הממוקם בקרבת התריס.

    מחיר תריס גלילה חשמלי, כמו גם תריס גלילה ידני, מושפע בעיקר ממידותיו. המחירים יכולים לנוע בין מאות לחלונות קטנים או סטנדרטיים לאלפים לתריסים גדולים ומעוצבים. מחירו של תריס חשמלי גבוה בדרך כלל מתריס עם גלילה ידנית.

    כמובן שלפני בחירת החלון יש לבחון את המחירים הקיימים בשוק בכדי לוודא שאכן מדובר בחלונות איכותיים. מחירים זולים מידי עלולים להצביע על חיקויי ואיכות ירודה. מחירים סבירים והוגנים מצביעים בדרך כלל על חלונות איכותיים ותקינות המוצר.

    שימו לב גם לסוג החלון. חלון אלומיניום קלאסי יהיה זול יותר מחלון בעיצוב בלגי. המחירים המוצעים הם בדרך כלל למטר מרובע. חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע, כגון אדריכלים או מעצבי פנים, בטרם קבלת החלטה על בחירת והתקנת החלונות. לבעלי מקצוע אילו יש בדרך כלל ניסיון ותובנות בנוגע לאיכות החלונות, עיצובם וצבעם.

    היכן ניתן לרכוש תריס גלילה חשמלי?

    תריס גלילה חשמלי מחיר הוגן ניתן לרכוש בחברת אלורון אלומיניום בע״מ. חברת אלורון מייצרת תריסים איכותיים מחומרי גלם הנבחרים בקפידה ובטכנולוגיות ייצור חדשניות ומתקדמות. אנחנו מלווים כל לקוח משלב קבלת ההחלטה ועד להתקנה בביתו או בבית העסק. צרו קשר עוד היום לצורך ייעוץ.

    למה לבחור בנו?

    עד 5 שנות אחריות
    אספקה מהירה
    עובדים בכל הארץ
    תכנון מוקפד
    אלורון- חלונות אלומיניום | מוצרי זכוכית

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    • מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר! – פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה.
    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט

    תפריט נגישות