צרו איתנו קשר





    תריס גלילה ידני

    תריס גלילה ידני הנו פתרון נוח, יעיל ופשוט המיועד לחלונות הבית או המשרד. במדינה חמה ושמשית כמו ישראל, חשוב ביותר לחפש אחר תריסים איכותיים שיעניקו צל – לצד פעולות רבות אחרות. מעוניינים להתקין תריסים חדשים באחד מחדרי השינה? התריסים בעבודה זקוקים לשדרוג? אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת אלורון. חברה זו, הכוללת למעלה מ-20 אנשי מקצוע מנוסים, תשמח להתאים עבורכם את התריסים הרלוונטיים, לייצר ולהרכיב אותם – תוך שמירה על סטנדרט עבודה מרשים.

    תריס גלילה ידני: לשלוט באור היטב

    המשפחה שלכם גדלה ואתם מחפשים נכס חדש לגור בו? העסק מתרחב ואתם מעוניינים לעבור למבנה נוח יותר? רבים מאתנו שואפים לגור או לעבוד בחלל נוח, נעים ומואר. כלומר, חלונות גדולים דרכם נכנסות קרני השמש תורמים רבות לאיכות חיינו. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כי ישנן שעות ביום כי השמש הופכת למעיקה במיוחד. בשל כך, וכדי שנוכל לשמור על אווירה נעימה, רצוי להתקין תריסים עמידים וחזקים.

    מחפשים תריסים איכותיים? אנו נשמח להמליץ לכם על תריסי גלילה ידניים. מדובר בסוג תריס המבוסס על מערכת הפעלה פשוטה; מערכת אותה ניתן להתקין מעל פתח החלון ללא כל בעיה. מעבר לכך, התפעול השוטף של תריס זה הוא פשוט למדי כאשר ניתן להעלות ולהוריד אותו באמצעות רצועה של בד.

    מעוניינים להתקין תריסים אלו בדירה שלכם? תריסי הגלילה במשרד לא עובדים כרגיל? בין אם מדובר בשירותי התקנה או שמא מדובר בשירותי תיקון, חשוב ביותר לפנות אל חברה מקצועית; חברה המעסיקה אנשי מקצוע מביני דבר ובעלי ניסיון משמעותי. בעת שיחת הטלפון הראשונית עם מומחים אלו, חשוב ביותר לבקש תעודת אחריות עבור ביצוע העבודה.

    תריסי גלילה

    חברת אלורון מתמחה בעבודות אלומיניום: החל מתכנון, פיתוח ועד הרכבה של עבודות אלו, אנו משתפים פעולה עם הלקוח באופן מלא ומעניקים לו שירות מקצועי, איכותי וזריז. וזאת, תוך חידוש קבוע של מגוון המוצרים שברשותנו. הכול, כדי להציע פתרונות מרשימים ומתקדמים שיקלעו לדרישות שלכם.

    חברת אלורון אלומיניום בע״מ מייצרת ומרכיבה מגוון רחב של תריסים וביניהם תריס גלילה ידני.

    תריסי גלילה היא המערכת הנפוצה ביותר להצללת פתחי אור בדירות ובבתי מגורים. תריסים אילו מורכבים מארגז עליון אשר מכיל את שלבי התריס וממנו ניתן להוריד אות התריס או להעלות אותו חזרה. את תריס הגלילה ניתן להפעיל בעזרת מנועים חשמליים או באופן ידני.

    מה מיוחד בתריס גלילה ידני?

    הרמה או הורדה של תריסי הגלילה אינה דורשת פתיחת חלון מכיוון שהרצועה נמצאת בתוך החדר לצד החלון. ניתן כאמור להזיז את התריס בכיוון הרצוי באופן ידני או באופן חשמלי. תריס הגלילה בנוי מתריס פלסטיק וארגז. בתוך הארגז נמצא ציר המתכת אליו נאסף התריס. קיימים שני גלגלי רצועה, האחד בנוי על הציר ומסתובב איתו בעת העלאת או הורדת התריס ותפקידו לאסוף את רצועת הבד. השני הוא גלגל תחתון האחראי לאיסוף הרצועה בעת העלאת התריס. הפעלת התריס בעזרת רצועה, כלומר באופן ידני, מתאימה בעיקר לתריסים בעלי שטח קטן יחסית אשר אינם שוקלים משקל כבד.

    תריסים גדולים או כבדים מחייבים תוספת של מנגנון הנקרא ״מנגנון כוח״ לצורך הרמת התריס. מנגנון זה מפחית את כוח המשיכה בעזרת גלגל נוסף. חסרונות של מנגנון זה הוא מספר המשיכות הגדול יחסית הנדרש לצורך הרמת התריס ובנוסף ארגז התריס צריך להיות גבוה יותר.

    אחד היתרונות של תריס הגלילה הידני הוא היכולת לתקנו באופן פשוט יחסית בכוחות עצמכם. מאידך לפעמים מאחר ותריסים אלו הם לפעמים ישנים וכבדים מאוד עדיף פשוט להחליף את המנגנון לחדש יותר.

    במידה ומנגנון הגלילה מתקלקל ניתן למצוא מדריכים וסרטונים רבים ברשת לתיקונו באופן עצמאי. כמובן שניתן לקרוא גם למקצוען לתיקון או במידה ואתם מעוניינים בחידוש ליצור קשר עם חברה אשר מתמחה בהתקנת חלונות עם מנגנון חדש יותר.

    היכן ניתן למצוא כיום תריס גלילה ידני?

    חברת אלורון אלומיניום בע״מ מייצרת ומוכרת תריס גלילה ידני לכל דורש. בחברת אלורון ניתן למצוא מגוון תריסי גלילה ידניים וחשמליים. צרו קשר היום לצורך המחשה והצעת מחיר.

    בזכות תריסי גלילה ידניים, תוכלו לשלוט בכמות האור הנכנסת לחדר – ביעילות ובנוחות מרבית. מעוניינים לשדרג את חדרי המשרד או הדירה? חלונות המבנה אינם עובדים כרגיל וברצונכם לתקן אותם? כדי לעצב ולשפר את איכות חייכם, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת אלורון. צוות עובדי החברה יסייע לכם בכל שלב ושלב של העבודה: החל מתכנון החלונות והתאמתם לחדר, הייצור שלהם וכמובן – התקנתם על הצד הטוב ביותר. כל זאת, תוך אספקה מהירה ומתן אחריות עד 5 שנים מיום ההתקנה.

    תריסי גלילה ידניים: יתרונות רבים למוצר זה

    רבים מאתנו נהנים להביט החוצה מעבר לחלונות ולבהות בנוף העומד בחוץ. בין אם מדובר בנוף הררי, של חוף הים או שמא מדובר ברקע אחר – כדי להנעים את שגרת יומנו, אין ספק שמדובר באלמנט חשוב ביותר. עם זאת, במקרים רבים נרצה ליצור הצללה בחדרי המבנה – ולסגור חלונות אלו. כדי לבצע פעולה זו ביעילות, עומדות בפניכם מספר אפשרויות מומלצות, כאשר אחת מהן היא תריס גלילה ידני.

    בבואכם להתעניין בתריסי גלילה ידניים, חשוב להבין מה כולל מוצר זה. תריסי גלילה אלו בנויים ממספר חוליות אותן, כאמור, ניתן לגלול. מנגנון ההפעלה של תריס זה מתבסס על ציר אותו ניתן לסובב בפשטות – וזאת, כאשר התריס נכרך סביבו תוך כדי הגלילה.

    במקביל לכך, וכדי שתוכלו ליהנות ממוצר זה לאורך שנים רבות, אנו ממליצים לכם להתקין תריס גלילה ידני עשוי אלומיניום. מדוע? משום שמדובר בחומר גלם קליל שיסייע לכם לפתוח ולסגור את התריס בפשטות. כמו כן, אלומיניום הינו חזק ועמיד ביותר בפני תנאי מזג האוויר השונים.

    תריס גלילה ידני נושא יתרונות רבים – בכך אין כל ספק. עם זאת, וכדי שתוכלו להיות רגועים ובטוחים כי עבודת ההתקנה מתבצעת כראוי, מומלץ ליצור קשר עם חברת אלורון. צוות עובדי החברה מתמחה בייבוא, בייצור ובהרכבה של עבודות אלומיניום איכותיות ומרשימות – ללקוחות עסקיים ופרטיים כאחד. נשמח לעמוד לרשותכם.

    תריסי גלילה ידניים רוכשים מחברת אלורון אלומיניום בע״מ. תריסים הם חלק חשוב מהבית והחלונות. במידה ואתם בונים בית חדש או עושים שיפוץ לבית קיים חשוב שתבינו בדיוק מהן האפשרויות העומדות בפניכם. בעבר היו סוגים בודדים של תריסים ביניהם יכולתם לבחור, אך כיום קיימים סוגים רבים הנבדלים זה מזה בפרמטרים רבים כולל בעלות שלהם.

    תריסי גלילה ידניים – מה כל כך מיוחד בהם?

    הסוגים השונים של התריסים הנמכרים כיום משקפים צרכים שונים אצל אנשים שונים. צרכים אלו יכולים להיות צרכים אסתטיים, בטיחותיים, כלכליים, פונקציונליים וכדומה. לכן, בבואכם לבחור תריסים לבית בחנו לעומק את הסוגים השונים בכדי לבחון האם הם מתאימים לצרכים שלכם.

    ניתן לסווג את התריסים על פי השיטה של פתיח התריס. קיימות שלוש שיטות פתיחה מרכזיות: ציר, הזזה וגלילה. תריס הגלילה הוא השכיח ביותר ותריס הציר הוא הנדיר ביותר. תריס גלילה הוא סוג תריס שרובנו מכירים וניתן למצוא אותו כיום כמעט בכל בית. הוא מבוסס על מוט גלילה מרכזי המותקן בנישה ייעודית מעל החלון. בקצה המוט מותקנת גלגלת שעליה מלבישים רצועה שיוצאת כלפי מטה. הרצועה מאפשרת לנו להניע את התריס לכיוון הרצוי.

    דרך נוספת לסווג את התריסים הוא על פי מקור הפתיחה. קיימים שני סוגים עיקריים: ידני וחשמלי. היום החשמלי הפך לשולט מבין השניים בעיקר בגלל הנוחות שהוא מספק. תריס ידני עדיין ניתן למצוא בהרבה בתים.

    בתריס זה פעולת גלילת התריס מבוצעת על ידי משיכת רצועה המותקנת לצידי החלון. שיטה זה מאפשרת שימוש קל ונוח כאשר מדובר בתריסים העשויים מפלסטיק או חומר מוקצף שכן לתריסים אילו אין הרבה משקל. תריס אלומיניום יהיה קשה יותר לתפעול בשיטה זו בגלל משקלו שאינו מאפשר שימוש ברצועות ידניות.

    היכן מומלצת רכישתם של תריסים ידניים?

    תריסי גלילה ידניים ניתן לרכוש מחברת אלורון אלומיניום בע״מ. חברת אלורון מתמחה ביצור מגוון רחב של חלונות לכל דורש ובמחיר סביר. אנחנו עובדים עם מספר גדול של צוותי ייצור והתקנה בכדי לספק את מוצרינו במהירות מבלי להתפשר על האיכות.

    למה לבחור בנו?

    עד 5 שנות אחריות
    אספקה מהירה
    עובדים בכל הארץ
    תכנון מוקפד
    אלורון- חלונות אלומיניום | מוצרי זכוכית

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    • מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר! – פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה.
    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט

    תפריט נגישות